Wednesday, January 18, 2012

Grand opening for the new year!

Здравейте и от мен за новата година (с 18 дена закъснение, хаха)! Бях за 1 месец на почивка в България, откъдето не писах нищо. Причините за което, бяха чисто технически, иначе всеки един ден в този месец, мислех за блога. Преди всичко ви желая да сте много здрави, бъдете щастливи и рискувайте всичко и всички, давайте всичко и правете всичко, необходимо, за да сте такива. Не се спирайте пред никаква трудност, не се страхувайте да мечтаете и да осъществявате мечтите си, независимо колко налудничаво може би изглеждате пред останалите. Толкова сме млади и има толкова живот пред нас, не можем да си позволяваме да го пропилеем в притеснения за мнението на околните.
И така, това е първия ми аутфит за 2012-та година. Много е ърбан, има и лека ноткa на женственост (без нея накъде?). Съчетани са топлите есенни цветове, защото знаете - не пропускам да съм цветна. Съмнявам се само в това доколко чантата си допада като стил с останалите елементи, но водена от максимата 'в старанието си да бъдем перфектни, ние всички грешим', реших, че ще бъда по-освободена в изборите си. Кажeтe ми виe какво мислитe?

Hеllo from mе for thе nеw yеar ( with an 18-days-dеlay, haha )! I didn't post anything during my vacation in Bulgaria due to technical reasons. I promise, I was thinking about the blog every single day. Above all I wish you be in health, be happy: risk everything and everybody, give everything and do everything necessary to be happy. Don't stop in front of no difficulty, don't be afraid to dream and fulfill your dreams, no matter how insane you may look like  for the others. We're so young and there is so much life in front of us, we can't afford to waste it in worries about someone's opinion.
So, this is my first outfit for 2012. It's very urban, there is a touch of femininity (we're lost without it). There is a combo of autumn warm colors, because you know - I don't miss any opportunity to be colorful. My only doubts concern my bag - if it fits properly in the style of the other elements, but led by the saw "when endeavoring to be perfect, we all make our biggest mistakes", I decided to be more open-minded when making my choices. You tell me your opinion?






2 comments:

  1. Love the outfit! You look amazing . Gloves fit perfectly, but not sure about the bag, 2. Waiting for a few more posts!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wow 10x :) I hope there won't be just a few more posts :) tons of posts haha

      Delete

I wait for you to inspire me :)