Wednesday, February 8, 2012

Make-up my world!


  Реших да ви покажа малко снимки, които направих по повод решението ми да кандидатствам за работа в Кико, италианска марка гримове, на които съм голям фен, тъй като предлагат високо качество на цени, които всеки може да си позволи. Те са професионални, по-голямата част от продуктите им са за ежедневна употреба, но съумяват да пускат и такива (или цели колекции), които досега сме гледали на щандовете на големите марки и които са оставяли големи празни пространства в портфейлите ни.
  Не твърдя в никакъв случай, че съм професионален гримьор, много съм далеч от това, всеки ден се уча на нещо ново, но определено мисля, че се справям доста добре като за самоука и най-вече имам сръчността, която да съпътства въображението ми по пътя към реалността.
  В тази връзка се питам, би ли било интересно да направя някакъв клип за гримове? Пак казвам, не претендирам, че съм гримьор, но може би именно това ще направи по-лесно за мен да ви обясня някакви неща, използвайки гримове, които наистина всеки може да си позволи.
 Та, очаквам да чуя мнението ви!


П.С. Много обичам 'направи си сам' нещата, както и блог постовете, свързани с тях, така че очаквайте един такъв от мен. :)

 I decided to show you some pictures I made for my application for a job in Kiko, an Italian make-up brand, of which I am a huge fan - they offer products in high quality on low prices, affordable to everyone. The make-up is professional, the major part of their products are for daily use, but the company manage to release also some stuff we're used to see just on the big brands' shelves, stuff that leave your pockets with big empty space.
 I absolutely don't claim to be a professional make-up artist, I'm miles away from that, every day I learn something new, but I definitely think I cope pretty well for a self-tutored as me and most of all I am capable of turning my imagination into reality.
 That is why I'm asking myself, would you find it interesting if I make a make-up tutorial? Once again, I don't pretend to be a pro make-up artist, but maybe that is why it'll be easier for me to explain you some stuff, in a more comprehensive way, using make-up everyone could afford.


P.S. I love me some dyi (do it by yourself) stuff, the dyi blog posts as well, so expect one from me, too :)






1 comment:

  1. Love the IT and the romantic ones,the others are too much for me especially the lipstick.Nevertheless,emerald is definitely your colour!

    ReplyDelete

I wait for you to inspire me :)