Monday, March 12, 2012

You'll recognize me because of the scarf.

Когато се обличам в дни като днешния, с цветове като днешните, неминуемо се сещам за времената, когато обличах само черно или черно с максимум един цвят още.
Много ми харесва еволюцията в мисленето ми, цветността в дните ми. :)
Полата и обувките са Зара, а шалчето, блузата и чантата са H&M. Шалчето, между другото, е първата ми придобивка от новата им колекция, но със сигурност няма да е последната. Хвърлила съм око на един панталон, да видим дали ще ме видите с него в някой следващ пост.. :)
Правата пола с висока талия - тип молив, леопардовите и цветни мотиви, металическите елементи са абсолютни задължителни за този сезон, така че, ако сте изпуснали нещо, бързо наваксайте!

In days like this, with colors like this, I always remember the times when I wore just black or black with some color. I love the evolution of the way I'm thinking, the colorfulness of my days. :)
The skirt and the shoes are Zara, and the scarf, the blouse and the clutch are H&M. The scarf, by the way, is the first catch from their new collection, but absolutely for sure won't be the last.
I got my eye on a pair of trousers, maybe you will see me with it in some of my next posts. :)
The pencil skirt, the leopard and floral print, the metallic element are an absolutely must-have for this season, so if you've missed something, make sure to catch up!







No comments:

Post a Comment

I wait for you to inspire me :)