Sunday, July 22, 2012

Give me gold!


По някаква случайност съм като рекламно лице на H&M. Потникът, полата, колието и сандалите са оттам.
Портмоненцето, което използвам като чантичка, пък, го намерих в някакъв невзрачен магазин и някак измежду купчината безлични портмоненца, това блесна в очите ми.
Очилата са ми мил подарък от мил човек :)

For some kind of reason in this post I'm like a face of H&M. The top, the skirt, the necklace and the sandals are bought from there.
I found the purse in some lost small shop and somehow in the pile of faceless purses, I fall in love with this one.
The glasses are a kind gift from a kind person :)





Можете да видите, че съм си изсветлила още омбрето, като сега дължините ми са медни с руси връхчета.
Харесва ми резултатът, ще трябва да наблягам върху маските на косата, но ще се справя.
В името на това да имам дължини като лъчи на слънцето :))

You could see I lightened my ombre hair, now my lengths are copper and the tips are blonde.
I like the result, I would have to make a lot of masks but I am sure everything will be ok.
In the name of my lengths with the color of sun rays. :))



Още помня времето, когато носех само черно и го съчетавах с максимум един цвят, смятах много цветните комбинации за клоунски. Ирония, а? Хах..

I still remember the time when I used to wear solely black and mix it with just one color, I used to think colorful combos are very clownish. Irony, ha?





Сега само чакам удобен момент или комбинация, която да намъкна върху себе си. Носи ми настроение и слънчева енергия. А също така смятам, че ги носи и на околните.

Now I just wait for an occasion or a combo to put on. It brings me good mood and positive energy.
It brings them to other people, as well, I think..




Много ще се радвам да чуя за вашите любими летни комбинации и цветове. <3

I'd love to hear for you favorite summer combos and colors <3

1 comment:

  1. I love the sunny colors that you use and combine. Can't wait to see more :)

    ReplyDelete

I wait for you to inspire me :)