Sunday, March 3, 2013

Birthday girl


Четвъртък, 28/02, навърших 23 години. На всеки рожден ден се замислям за излетялото време. Осъзнавам, че това са най-хубавите ми години, не се чувствам като да си пилея времето, но истински се надявам един ден, като погледна назад да не го почувствам - че съм била млада и целият живот е бил пред мен, а аз не съм грабила до безкрай. 
Не съжалявам, че ставам по-голяма/по-възрастна, вярвам, че човек е истински щастлив, не с едно определено нещо, за което милее, а е щастлив, когато оценява това, което има.
Тези снимки до малка, но и все пак значима степен изразяват това, което имам:
страхотно семейство, приятели и любов.
Пожелавам си още безкрайно много запомнящи се моменти и емоции.
Професионално и личностно развитие.
Пожелавам си мир.

А сега, приятно разглеждане :)

Thursday, 28th, February, I turned 23. On every birthday I think about the time, how it flies away.
I realize these are my best years, I don't feel like I am wasting my time but my real dream is that one day, when I am older and look back in the time, not to feel it - that once I was young and I didn't embrace life as I would have.
I don't feel sorry about getting older, I believe that one is happy, not with the only thing he craves about, but with all the things he appreciates having.
These pictures, on some level, express the "things" I do have:
a great family, friends and love.
I wish myself many unforgettable emotions and moments.
A professional and individual progress.
I wish myself peace.

And now, enjoy the photos :)












xxx,
FGS



No comments:

Post a Comment

I wait for you to inspire me :)