Monday, May 13, 2013

Kleraderm: gifts for the soul


Миналата седмица получих тези красоти като подарък от фирмата Kleraderm. Толкова са много, че още дори не съм успяла да изпробвам всичките маски за лице.

Last week I got these beauties as a gift from Kleraderm. They're so many that I haven't even had the possibility to try them all.



Kleraderm е италианска марка за козметика. Основана през 1981г. в Болоня, днес марката експортира продукти в над 20 страни по света.
Продуктите са категоризирани спрямо различните възрасти и нужди и предлагат разнообразен избор за лице и тяло, фармацевтична и козметика за защита от слънцето, както и аксесоари.


Kleraderm is an Italian cosmetics company. It was built in 1981 in Bologna and now it exports their products to over 20 countries.
Their products are divided by age and needs and offer a variety of choice for face and body, farmaceutical and sun protect cosmetics, as well as accessories.




Това, което за момента съм изпробвала, е тоника с избелващ ефект, който почиства идеално иначе мазната ми кожа, без да я омазнява допълнително и оставя усещане за свежест по кожата ми. Използвах и нощния им крем против зачервявания и възпаления, веднага след почистването на лицето ми, заедно с есенциалната смес от прополи, лавандулово масло и такова от чаено дърво.

What I tried so far is the tonic with whitening effect that cleanses perfectly my skin, without leaving it oily, it leaves it fresh and toned instead. I also used their night cream that helps reddened skin immediately after cleaning the skin of my face and combining it with the essential mix of propoli, lavender and tea tree oils.



Трудно е за мен да си намеря добър дневен крем, който да хидратира кожата ми, без да я омазнява, но този се спрява чудесно - освен това коригира първите знаци на стареене на кожата и е с 15 фактор защита от слънчевите лъчи.


It is really difficult for me to find a good day-cream which both hidrates and doesn't leave my skin oily, but I must say this one manages to do it - not solely but it helps preventing the ageing and it has a 15 SPF, as well.


В основния им сайт има информация за всички продукти, както и представителства в различните страни: Kleraderm,
В България фирмата има представителство във Варна, които поддържат страница във фейсбук и я обновяват редовно с промоции на продуктите: Kleraderm Bulgaria.

There is a lot of information about their products and their distributors over the world in the official website:  Kleraderm.




Както казах, не съм изпробвала още всичко, но това, което съм, ми хареса наистина много и нямам търпение да изпробвам и останалото.

Надявам се да съм ви била полезна и да ви е харесала статията, която, по мое мнение, е доста различна от това, което сте свикнали да виждате в моя блог.

As I already said, I still haven't tried everything, but the few I did try, left me satisfied, so I'm looking forward to try the rest of the stuff.

I hope you find this helpful and you liked the article which, frankly, is a lot different than the ones you are used to read in my blog.



xxx,
FGS



No comments:

Post a Comment

I wait for you to inspire me :)