Monday, July 29, 2013

Castiglioncello memories


 Мина много време, откакто публикувах снимки в блога, но сега се връщам обратно на терена.
Вчера се върнах от кратко пътуване в Тоскана, кратка почивка от работните дни и разхлаждане от високите температури.
Крайната дестинация беше малко градче на име Кастилиончело, а междинна спирка беше Пиза.
Морското градче е малко, китно и прекрасно, вдъхновение за милиони снимки и усмивки. 
Докато обработвам десетките снимки оттам, ви оставям с един неангажиращ и летен аутфит, 
за една спокойна и романтична разходка под залеза.


It's been a long since I published photos in the blog but now I am back in the game.

Yesterday I came back from a short trip to Tuscany, a short break from the working days
and a cooling escape from the high temperatures.
The final destination was a small town called Castiglioncello, and meanwhile we stopped by Pisa.
The seaside town is small, pretty and gorgeous, an inspiration for million photos and smile.
While I edit the dozens of photos I made, I leave you with a casual and summer outfit,
for a calm and romantic walk under the sunset.


xxx, 



No comments:

Post a Comment

I wait for you to inspire me :)