Tuesday, June 10, 2014

R as Rigorously Riccardo

Since I haven't posted Riccardo's photos for a long time but I wanted to (you know he's a little fashion icon) and since today it is his birthday, I thought today would be the perfect day for me to do it.
These are some photos from the beginning of 2014 until now. Some of them I have posted on my facebook page, others I have not, but still they are beautiful, Riccardo is beautiful and you know... it is always nice to see something beautiful.
Happy Birthday, my dear, stay fabulous because you are the papillon to my smoking, you complete me.


Dato che è da tanto che no pubblicodelle foto di Riccardo ma l'ho sempre voluto fare ( sapete che lui è una piccola fashion icona) e dato che oggi è il suo compleanno, ho pensato che oggi sarebbe stato il giorno perfetto per farlo.
Queste sono delle foto dall'inizio del 2014 fino ad adesso. Alcune ho pubblicato sulla mia pagina facebook e altre no, ma comunque sono bellissime, Riccardo è bellissimo e sapete.. è sempre bello vedere qualcosa di bello.

Tanti auguri di buon compleanno, caro mio, rimani sempre favoloso perché per me sei come il papillon per lo smoking, mi completi.
















xxx,





No comments:

Post a Comment

I wait for you to inspire me :)